Opel - Помош на пат

Најдете го вашиот Opel дилер

Пополнете едно од полињата подолу:

Opel асистенција

Направивте навистина одличен избор со купувањето на нов Opel. Opel возилата се карактеризираат со сигурност, удобност, безбедност и исклучителни возни перформанси. Дел од нивната општа безбедност вклучува индивидуална услуга која гарантира дека секогаш ќе останете мобилни.

 

Доколку се појави технички проблем и покрај најсовремената технологија и највисоките стандарди за квалитет, не треба да се грижите. Како сопственик на нов Opel, не треба да очајувате поради евентуалниот дефект. Opel асистенцијата ви е секогаш на располагање.

 

Едноставно, повикајте го бројот од Центарот за Opel асистенција и нашите квалификувани и љубезни вработени ќе се погрижат за останатото. За 12 месеци од датумот на првата регистрација на Вашиот нов Opel, ние ќе обезбедиме Ваша постојана мобилност во повеќе од 40 Европски држави. Се што е потребно за да се искористат придобивките од Opel асистенцијата во првите 12 месеци од датумот на првата регистрација е да ги извршувате пропишаните сервисни работи во вистинско време.

Важна забелешка:

Во случај на дефект, пред да се организираат било какви услуги или поправки, секогаш најпрво треба да се јавите во Центарот за Opel асистенција.

Трошоците за било какви услуги кои не се организирани или претходно одобрени од страна на Центарот за Opel асистенција, нема да се покријат.

 

Телефонски броеви од Центарот за Opel асистенција:

Во Македонија, повикувајте: (02) 318 1193

Од странство, повикувајте го локалниот Центар за Opel асистенција. Сите држави и броевите за итна потреба се наброени на крајот од Сервисната и гаранциската книшка на Вашето Opel возило. Ако не можете да го добиете локалниот Центар за Opel асистенција, или имате јазични проблеми, слободно јавете се на телефонскиот број на Центарот за Opel асистенција во Македонија.

 

Пред јавување...

Уверете се дека при рака ги имате следните важни информации:

 

  • телефонски број на кој сте достапни
  • локација на возилото
  • причина или опис на дефектот
  • идентификациски број и регистарска табличка на возилото
  • боја на возилото
  • датум на регистрација
  • картичка за помош и Сервисна и гаранциска книшка.

 

За повеќе информации во врска со Opel Продолжена помош на пат, погледнете во делот “Opel FlexCare”.